يمكنك كتابة اى جملة تريد ان تظهر على شريط الاخبار الخاص بك

الاثنين، 20 يوليو 2009

* خد خبرة .. وادعي لي ..

اعزاءنا في سنة خامسة ...
ها نحن ننقل لكم مشروعنا للعام الماضي ، والذي تميزت به دفعتنا ..
* خد خبرة .. وادعي لي ..*

إن شاء الله تعالى بداية من اليوم وحتى ( نهاية امتحان شفوي وكلينيكال باثولوجي وأشعة الباطنة ) سنكون معا في ..

* خد خبرة .. وادعي لي ..*

- عندك أسئلة تتوقع تتسأل في الشفوي ؟؟؟
- تعرف مواضيع مهمة لازم نركز عليها ؟؟؟
- امتحنت شفوي ، وخلصت والحمدلله ، وعايز تفيد زمايلك ؟؟؟
- عندك أسئلة وعايز تعرف حلها ؟؟؟
- عايز تخش اللجنة وانت عارف الأسئلة اللي هتتسألها ؟!!!

لو عندك أي حاجه من الحاجات اللي فوق دي أو غيرها ... يلا شارك معانا في مشروع سنة خامسة 2009 ..
* خد خبرة .. وادعي لي .. *

ادخل على خانة تعليقات أسفل الموضوع ده .. واكتب كل اللي في نفسك ، وأي حاجه عايز توصلها لزمايلك ..

* خد خبرة .. وادعي لي .. *

شفوي الباطنة .. البداية ، وإن شاء الله .. مش هيكون النهاية ..

..............................................................................

* تنبيهات هام جدا :
- خبرات زملاءكم في امتحانات شفوي وأشعة وكلينيكال باثولوجي في السنة الماضية .. هنا ، بلإضافة إلى ملفي امتحانات شفوي أعمال السنة وآخر السنة .
- موضوع - خريطة الطريق : لامتحانات الباطنة العامة القادمة - مستمر إن شاء الله أسفل هذا الموضوع وهو يحتوي على ملفات مفيدة لكم في امتحانات الشفوي والأشعة والكلينيكال باثولوجي .
- بإذن الله - تعالى - سنستمر في هذا المشروع في امتحانات الجلدية والعملي ، والأطفال .
- نرجو نشر هذا الموضوع بين الزملاء في الدفعة حتى يستفيد الجميع أكبر قدر من الفائدة .

..............................................................................

ختاما .. نسأل الله تعالى أن يعين الجميع .

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق